Zajímalo nás, jaká je statistika nehodovosti silničního úseku okolo mlýna.
Dopravní inspektorát HK konstatoval, že
” … v úseku nehodovost minimální. … konstatovat, že se nejedná o nebezpečnou komunikaci či místo/úsek na ní.”
1 komentář u „Vyjádření Dopravního inspektorátu HK“
Petr Kamenický
Aktivní zástupci zbourání mlýna argumentují i tím, že jen jeho odstranění zajistí možnost zlepšit problematický nájezd na most. V navrženém řešení území po případném zbourání mlýna je však jen nová komunikace z Tvrze, nájezd na most zůstane, tak jak je. Jaký problém se tedy tímto vlastně řeší? Nevím o tom, že by měl někdo skutečné potíže s vyjížděním z Tvrze, ani navržená nová komunikace není nijak lepší než ta stávající.
Aktivní zástupci zbourání mlýna argumentují i tím, že jen jeho odstranění zajistí možnost zlepšit problematický nájezd na most. V navrženém řešení území po případném zbourání mlýna je však jen nová komunikace z Tvrze, nájezd na most zůstane, tak jak je. Jaký problém se tedy tímto vlastně řeší? Nevím o tom, že by měl někdo skutečné potíže s vyjížděním z Tvrze, ani navržená nová komunikace není nijak lepší než ta stávající.