Navrhovaná dispozice budovy mlýna

Rekonstrukce by měla vytvořit podmínky pro efektivní návštěvnický provoz budovy během celého roku.

Objekt bude rozdělen na dvě budovy: A (stará část mlýna), B (nová část mlýna). V rámci objektu mlýna bude i skladovací prostor (případně přístavek k budově).


Budova A

Budova s vlastním samostatným vchodem. S budovou B propojena v přízemí. V budově výtah.

Přízemí:

  • toalety
  • kancelář
  • úklidová místnost

1. nadzemní podlaží:

  • prostory DENNÍHO STACIONÁŘE
  • toalety

2. nadzemní podlaží:

  • prostory DENNÍHO STACIONÁŘE
  • skladovací prostory

Budova B

Budova s vlastním samostatným vchodem. S budovou A propojena v přízemí. V budově výtah.

Přízemí:

  • recepce
  • šatna
  • toalety  

1. nadzemní podlaží:

  • KAVÁRNA, vinárna (snídaně pro ubytované, alko i nealko nápoje, prostor pro stravování, rauty)
  • zázemí kavárny
  • toalety
  • INTERAKTIVNÍ MÍSTNOST ŘEMESEL MĚSTA
  • MULTIFUNKČNÍ (SPOLEČENSKÝ) SÁL  

2. nadzemní podlaží budovy:

  • UBYTOVÁNÍ
  • kancelář
  • skladovací a úklidová místnost

3. nadzemní podlaží budovy:

  • UBYTOVÁNÍ

– kapacita 1 autobusu (přibližně 50 osob)

– sociální zařízení na pokojích

– na pokoji TV

Okolí budovy

  • PARKOVÁNÍ HLÍDANÉ

– uzavřené, oplocené či závora

– sloužící pro ubytované a personál mlýna

  • PARKOVÁNÍ VEŘEJNÉ

– vhodné parkování i pro autobusy na hokejové a jiné zápasy

  • HERNÍ PRVKY

– zajímavé řešení herních prvků přibližující se vodní tématice a tématice mlýna

– veřejnosti přístupné

  • PARK

– v blízkosti Dědiny (kolem „ostrova“)

– zvážit možnost projížďky na loďkách po Dědině

2 komentáře u „Navrhovaná dispozice budovy mlýna

    1. Klára Zdechovská

      Dobrý den,
      nabízí se nejméně dvě cesty řešení.
      Buď bude zadáno spolku, organizaci, aby stacionář zřídila a bude to pak fungovat pod jejich křídly, přičemž by městu platili za toto nájemné a případně nějaká procenta zisku,
      nebo město výběrovým řízením zvolí vedení stacionáře, který bude vázán smlouvou s městem.
      Pobyt seniorů by byl hrazen účastníkem, který tuto službu poptává (pečující osoba, rodina,…).
      Čili náklady provozu by tím měly být uhrazeny.
      Toto jsou mnou nabízená řešení, nemluvím tímto za město.

Napsat komentář: Klára Zdechovská Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *